Chiropraxe & Viscerální terapie

CHIROPRAXE je takzvaná manipulační léčba, během níž chiropraktici vyšetřují a léčí zejména svýma rukama, kdy uvolňují blokády svalů, které tlačí na nervový systém a tím způsobují bolesti pohybového aparátu.  Do jejich péče  se svěřují klienti  především s bolestmi zad.  Ale též s bolestí v oblasti krční páteře, se kterou souvisí bolesti hlavy, pocity na zvracení, napětím v oblasti šíje, zátylku a temene. Pokud se jedná o blokády v oblasti hrudní páteře, příznaky mohou být bolesti vystřelující podél žeber, a podobně. V případě bederní páteře se jedná zejména o bolesti v kříži s propagací do končetin, kyčlí, ale i třísel. Chiropraxe ulevuje též od chronických či poúrazových bolestí. Pro dokonalý pocit úlevy doporučujeme  léčbu zkombinovat s akupunkturou, intenzivním laserovým ošetřením či viscerální terapií. VISCERÁLNÍ MANIPULACE je nový druh terapie, který se zabývá cileným ošetřenim vnitiních orgánů a jejich závěsných aparatů, léčbou funkčních poruch vnitřních orgánů a léčbou onemocnění kloubů, páteře a mnoha dalších, která mají souvislost s vnitřními orgány. Někdo se trápí dlouhodobě s bolestmi ramene a problém může být v oblasti jater nebo žaludku. Pak stačí 1 až 2 ošetření a pacientovi se uleví.  Pro zdraví je důležitý vztah mezi orgány (viscera) a strukturou těla (svaly, membrány, fascie a kosti). Pokud orgány nemohou být v harmonickém pohybu s okolní strukturou, dochází k napětí, adhezi nebo posunuti, to působí na ostatní orgány a tím vznikají různá onemocnění a dysfunkce. Mezi nejčastější příčiny patří úrazy, pády, autonehody, při kterých dochází k velkému zhmoždění, zlomeninám, řezným ranám atd. Další příčinou jsou infekce, jakékoliv zánětlivé procesy ovlivňují parenchym orgánu a tím snižují mobilitu orgánu (pohyb samotného orgánu) a dochází k tvorbě srůstů. Při viscerální manipulaci lze napravit dlouhodobé potíže, se kterými si klasická medicína neumí poradit.
chiropraxe
Vyhledávání