Z důvodů nařízení Vlády ČR bude klinika až do odvolání uzavřena. Akutní případy bereme pouze po telefonické domluvě. Děkujeme za pochopení.

Ženské potíže

Zná to každá žena. Gynekologické potíže dokáží pěkně znepříjemnit běžný život. My máme řešení. Od nepravidelné menstruace až po problémy spojené s klimakteriem, vše dokáže napravit tradiční čínská medicína.

Akupunktura dokáže zharmonizovat dráhy v těle, které  příznivě působí na hormonální systém. Klientkám doporučujeme  i fytoterapii, kdy je díky užívání bylinných směsí efekt rychlejší.

Menstruační problémy

• Nepravidelná menstruace
  • Bolestivá menstruace
  • Menstruace vracející se po menopauze
  • Krvácení uprostřed cyklu
  • Zastavující se a rozbíhající se menstruace
  • Nepřítomnost menstruace

Nepříjemné symptomy během menstruace

• Premenstruační napětí
  • Bolesti celého těla
  • Průjem/ zácpa
  • Motání hlavy

Různé gynekologické symptomy

• Neplodnost
  • Zánět a otok
  • Bolest při pohlavním styku
  • Opakované potraty
  • Menopauza
  • Problémy po porodu ...

• BACHOVY ESENCE
Další týden je tady, jaro již je v plném proudu a my jsme stále v karanténě, učíme doma své děti, nemáme možnost se setkat s přáteli, vyrazit na výlet... Zda se vám tato situace neúsnosná? Máte pocit, že se o vás pokouší panika, strach nebo úzkosti? Není to nic, co bychom si měli vyčítat. Pomoc existuje i v přírodní formě. Bachovy esence nabízí možnost, jak se zklidnit, nalézt zpět smysl života  a rovnováhu. Stačí k tomu pár kapiček výtažků z rostlin, které si  svoji sílu nesou již tisíce let. Nebojte se na nás obrátit. Rádi Vám připravíme směs na míru. Je možná i telefonní konzultace.

#bachovyesence#rescue#bestrong#powerofnature#silaprirody#strongpsychique#helthyandbeuty#beautybodyclinic#snoubimezapadsvychodem z
  • Jak trávíte neplánované volné dny? Láká vás vyrazit ven na sluníčko nebo jste se pustili do  úklidu šatníku? My na klinice pro vás aktualizujeme webové stránky. Chceme jejich obsah zjednodušit a udělat je pro vás přehlednější! Máte nějaké tipy co by vás zajímalo? Těšíme se na napády😉😙.
#news#websides#beautybodyclinic#snoubimezapadsvychodem#
  • VYVÁŽENÁ STRAVA
Naše psychika je teď vystavena extremnímu náporu. Zaběhnuté režimy se nám všem ze dne na den změnily. Splínu, napětí i bezmoci lze předcházet dodržováním stravy, která je bohatá na živiny nezbytné pro správné fungování nejen nervové soustavy... Zkuste zařadit do jídelníčku vařenou zeleninu, obiloviny, rýži, jádra ořechů. Naopak doporučujeme omezit potraviny, které tělu neprospívají, jako je maso, mléčné výrobky, polysacharidy. Budete mít více energie, chuť jít se projít, zacvičit si... Pojďte využít neplánované volno ve svůj prospěch... Než všechna omezení skončí, budete se citit daleko lépe.💪
#befit#bestrong#healthyfoods#snoubimezapadsvychodem#beautybodyclinic
  • V těchto dnech se více než obvykle hodí dodržovat prevenci a podporovat obranyschopnost organismu. Nám se výborně osvědčily mediciálni houby a bylinné tinktury a fytoterapie na míru💪.
#chinesemedicine#fytoterapia#yaomedica#bestrong#befit