Pohybový aparát

Léčba pohybového aparátu u nás na klinice probíhá přesně podle našeho hesla “Snoubíme západ s východem”.

Od klasické aplikace akupunktury, přes moxování až po laserovou terapii či aplikaci kolegenu do problémových partií, to vše vám může ulevit od bolesti a zlepšení vašich problémů.

Nyní nově nabízíme možnost Tradiční čínské akupunktury, kterou u nás exklusivně provádí mistr čínské medicíny, Kwan Choi.

Krk a horní končetiny

• Atrofie svalů podél páteře
  • Bolest kostrče
  • Neohebnost spodní části zad

• Boj s akné se netýká jen lidí v mladém věku. Podle našeho hesla "Snoubíme západ s východem" používáme k léčbě kombinaci akupunktury, fytoterapie, chemického peelingu, laserové ošetření a nově  kosmetiku DMK. Produkty obsahují  látky, pomáhající jak  hojení vzniklých boláků, tak předchází tvorbě nových. Nabídnout Vám můžeme  domácí péči, ale i profesionální ošetření. Naprosto úžasná je ENZYMOVÁ maska, která pleť krásně pročistí! Můžete vyzkoušet u nás na klinice!!!
#stopacne#clearskin#newface#enzymes#dmkskin
  • Tak tahle krása je nejen k vidění, ale i k zakoupení u nás na klinice. Autorka @sisi_art_painter se navíc rozhodla podpořit svoji tvorbou i dobrou věc a výtěžek z prodeje poputuje do kasičky pro Sofii @polovinanebe. Pokud někoho z vás obrazy zaujaly, máte možnost si je přijít všechny prohlédnout k nám na kliniku 13.11., kdy se koná charitativní večírek... Program zatím ladíme a brzy upřesníme, ale už teď můžeme prozradit, že se chystá večer dobrého vína, kosmetiky a umění, ve společnosti charismatickeho moderátora. Tak pokud máte zájem, už teď si udělejte v diáři poznamku.
#beautybodyclinic#snoubimezapadsvychodem#artandhelp#polovinanebe#event
  • @a.n.d.u.l.a... Instadiva , kterou asi netřeba víc představovat. Nedávno se na nás obrátila s netradičním požadavkem. Anetka nechtěla výplně a estetické úpravy, chtěla pomoci s tím, co napáchaly předešlé zákroky... Jak je spokojená se dozvíte u ní na feedu. Je to ta nejkrásnější recenze, kterou jsme dostali a my za ní ze srdce děkujeme🙏
#chinesemedicine #akupunktur#thanksforeverythink#bebeauty#beautifullwoman#beyourself💯
  • Podzimní období je ideální pro radikálnější řešení vrásek. Jedním z nejoblíbenějších a nejefektivnější h zákroků, bez náročné rekonvalesce je  u nás na klinice  LIFTING FRAKČNÍM K-LASEREM. Díky jednomu ošetření se vám pleť doslova vyhladí před očima!!! Okamžitě po ošetření dochází k vypnutí kontur obličeje, odstranění vrásek a tvorbě vlastního kolagenu.
Nyní si tuto proceduru můžete dopřát za akčních 8.000 Kč👌
#facelifting#resurfacing#newlook#autumlook#stopwrinkles#beautybodyclinic