Z důvodů nařízení Vlády ČR bude klinika až do odvolání uzavřena. Akutní případy bereme pouze po telefonické domluvě. Děkujeme za pochopení.

Onemocnění

Západní medicína často řeší důsledky nemocí. Moderní čínská medicína navazuje na medicínu tradiční, která se už po tisíce let věnuje příčinám nemocí a jejich odstraněn Většina našich klientů k nám přichází s tím, že je jejich problémy trápí již dlouhodobě a medikace nezabírá. U spousty nemocí lze podpořit léčbu doporučenou lékařem a zvýšit tak její účinnost. Kombinace akupunktury, fytoterapie a dalších metod vede k posílení vnitřních orgánů, odstranění blokád a vybalancování organismu.

Pro určení délky a účinnosti léčby pomocí čínské medicíny je vždy nutná konzultace s terapeutem v délce cca 2 hodin.

Druhy onemocnění

• Alzheimerova choroba
  • Alergie
  • Astma
  • Celiakie
  • Cévní mozková příhoda
  • Chronický únavový syndrom
  • Crohnova nemoc a různé trávící potíže
  • Hypertenze
  • Zvýšená funkce štítné žlázy
  • Hypoglykemie
  • Menierova choroba
  • Roztroušená skleróza
  • Parkinsonova choroba
  • Proktologie
  • Psychické problémy - deprese, poruchy příjmu potravy
  • Reflux
  • Urologické potíže

• BACHOVY ESENCE
Další týden je tady, jaro již je v plném proudu a my jsme stále v karanténě, učíme doma své děti, nemáme možnost se setkat s přáteli, vyrazit na výlet... Zda se vám tato situace neúsnosná? Máte pocit, že se o vás pokouší panika, strach nebo úzkosti? Není to nic, co bychom si měli vyčítat. Pomoc existuje i v přírodní formě. Bachovy esence nabízí možnost, jak se zklidnit, nalézt zpět smysl života  a rovnováhu. Stačí k tomu pár kapiček výtažků z rostlin, které si  svoji sílu nesou již tisíce let. Nebojte se na nás obrátit. Rádi Vám připravíme směs na míru. Je možná i telefonní konzultace.

#bachovyesence#rescue#bestrong#powerofnature#silaprirody#strongpsychique#helthyandbeuty#beautybodyclinic#snoubimezapadsvychodem z
  • Jak trávíte neplánované volné dny? Láká vás vyrazit ven na sluníčko nebo jste se pustili do  úklidu šatníku? My na klinice pro vás aktualizujeme webové stránky. Chceme jejich obsah zjednodušit a udělat je pro vás přehlednější! Máte nějaké tipy co by vás zajímalo? Těšíme se na napády😉😙.
#news#websides#beautybodyclinic#snoubimezapadsvychodem#
  • VYVÁŽENÁ STRAVA
Naše psychika je teď vystavena extremnímu náporu. Zaběhnuté režimy se nám všem ze dne na den změnily. Splínu, napětí i bezmoci lze předcházet dodržováním stravy, která je bohatá na živiny nezbytné pro správné fungování nejen nervové soustavy... Zkuste zařadit do jídelníčku vařenou zeleninu, obiloviny, rýži, jádra ořechů. Naopak doporučujeme omezit potraviny, které tělu neprospívají, jako je maso, mléčné výrobky, polysacharidy. Budete mít více energie, chuť jít se projít, zacvičit si... Pojďte využít neplánované volno ve svůj prospěch... Než všechna omezení skončí, budete se citit daleko lépe.💪
#befit#bestrong#healthyfoods#snoubimezapadsvychodem#beautybodyclinic
  • V těchto dnech se více než obvykle hodí dodržovat prevenci a podporovat obranyschopnost organismu. Nám se výborně osvědčily mediciálni houby a bylinné tinktury a fytoterapie na míru💪.
#chinesemedicine#fytoterapia#yaomedica#bestrong#befit